00:18

Tänkte bara hoppa in här och skriva ett nattinlägg eftersom jag har lite tråkigt just nu. Dock så är jag jätte trött, satt jag ska lägga ifrån mig datorn så fort jag har skrivit det här. Ligger med min stordator i sängen nu igen och har precis tryck i mig världens godaste macka och lite multivitamin. Smakade väldigt bra om jag får säga det själv.

Eftermiddagen och halva kvällen så har jag varit med Malin. Fick sms av Alex där det stod "FEST IKVÄLL!!!!!" satt jag och Malin bad mamma skjutsa dit oss eftersom jag tänkte att det är onödigt om jag kör bilen dit också kanske man får smaka på något gott också kan jag inte köra hem sedan. Dock så var det totalt onödigt tänkt. Jag fick två klunkar öl, resten var bara skit som dom bjöd på. Efter nån timme så kom Jimmy och Daniel för att hämta mig. Jag kände att jag varken orkade eller hade lust att vara med några drinkers ikväll. Det där med att dricka på vardagar har aldrig varit min grej och det kommer förmodligen inte bli heller.

När jag kom hem så gick jag upp till Johan. Kikade på tv och kramades lite. Sen vid elva gick jag hem för att jag skulle sova hemma. Jag försover mig bara då jag sover med Johan, satt det är ingen mening att jag försöker. Dock så slutar det nästan alltid med att jag sover där ändå.. Kan ju inte låta bli.. mysig kille ju!

Nu ska jag lägga ifrån mig dattan och kika lite på tv tills jag somnar. Kärlekstema imorgon igen och den startar kl 08:00 vilket känns sjukt tungt. Sovtime nu. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0