15:46

Ja, vad ska man säga om kärlekstemat på skolan? Ingen höjdare enligt mig förutom kakorna dom bjöd på. Sista föreläsningen vi var på så var det någon präst och någon annan tjej som skulle prata om kärlek. Kan även meddela att dom två var tillsammans, satt dom gav varandra lite kärleksfulla blickar lite då och då. Sedan skulle vi få skriva lappar med frågor och jag tänkte att jag kan ju försöka vara lite seriös, så jag skrev "Är kyrkan öppen 24/7?" Då när den ena tjejen läste upp min lapp, då sa hon "Är kyrkan öppen DEN 24e I 7e? Det får ni nog kolla upp i kalendern hehehe" Det hon dock inte förstod var ju att jag menade 24/7=dygnet runt. Var ju lite kul just då i det ögonblicket i alla fall. Imorgon är det också kärlekstema och jag hoppas verkligen att mina kloka lärare har skrapat ihop något roligare än det vi fick göra idag.

Efter skolan skjutsade jag Hegga till badhuset, sedan åkte jag och Malin till coop med mamsen och månadshandlade.. typ! Jag fick i alla fall med mig en tidning, cola och en snusdosa. Schysst mami! Sen idag ska hon även ge mig kyckliggryta till middag. Ännu schysstare mami!

Nu ligger Malin i min säng och läser min tidning. Jag bläddrade bara igenom den, ska läsa lite bättre senare. Ikväll vet jag inte vad det blir för något roligt. Men jag vet att något kommer förmodligen hända! Men men. Nu ska jag vara social med Malin innan hon somnar för att jag är så tyst..

pinsam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0