17:06

God morgon? det är det för mig i alla fall. Har precis klivit ur duschen och gjort mig redo för dagen. Jag vet, helt sjukt sent, men jag har varit sjuk idag. Hade sprängande huvudvärk imorse då väckarklockan ringde satt jag låg kvar. Sedan vaknade jag vid 14:30 utav att Malin kom hit och hämtade sin väska och då hade jag fortfarande jätte ont i huvudet, satt jag somnade om direkt när hon hade gått igen. Vid fyra vaknade jag tredje gången och mådde faktiskt bättre. Klev upp och gjorde mig en macka, sen låg jag och kikade på tv tills jag kände att jag hade blivit nog pigg för att duscha. Nu sitter jag här nyduschad.

Nu sitter jag och här och väntar på middag. Mamma ska laga sin godaste köttfärssås till mig eftersom jag önskade mig den idag. Längtar tills det är klart och får åka ner i lillmagen. Efter maten ska jag upp till Johan och vara med honom. Får se vad vi ska göra. Jag vill nog bara ligga och vila eller ta en promenad i det härliga vädret! 13 grader varmt är det tydligen ute och har varit hela dagen och just idag blir jag sjuk. Typiskt min otur. Ska försöka få med mig Johan ut på ett litet äventyr i alla fall, får se om jag lyckas.

Nu är det mat-time. mhmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0