21:03

Dagen har varit full med aktiviteter faktiskt :) Började med skolan som var väldigt bra idag. Fick ett nytt schema av rektorn och det visade sig att alla mina mattetimmar har blivit färre. Förut hade jag minst två timmar matte om dagen, nu har jag matte tre dagar i veckan istället. Känns bra? Ja, förjäkla bra :) Satt dagens ros går nog till min rektor som gjorde min skoldag toppen idag!

Efter skolan så åkte jag och hämtade Linn eftersom vi har tagit på oss uppdraget att baka till hela laget imorgon när det är avslutning. Dock så är jag mycket nöjd över mina bullar som jag har bakat :D vaniljbullar.. mm! Hoppas resten av tjejerna tycker dom är goda :)

Mina gobitar innan dom skulle in i ugnen mmm!

Efter maten så ville millor ut på äventyr och eftersom jag inte träffat henne på 100 år (känns det som) så ställde jag såklart upp :) Hon, jag och Elin tog då toyotan och for till birsta för att göra plånkan lite mindre. Jag fick med mig ett par solbrillor och en tröja hem! Sedan blev det såklart en cola och en glass på det.

Nu ska jag packa upp och sedan får jag se vad kvällen slutar med. Kanske en liten date med min karl? vem vet, kanske har jag tur ikväll. För övrigt, vilka är ni alla som läser min blogg? Jag har bara berättat den här bloggen för ca 5 personer och nu är ni NÅGRA fler som läser den.. Vilka är ni? :) Jag är nyfiken.. jätte nyfiken!

Ps. Om en liten stund kommer ett till blogginlägg som kommer bestå av ett gammalt kärleksbrev som jag skrev till en kille då jag var 7 år gammal. Mamma visade mig det idag och jag skrattade så mycket satt tårarna sprutade på mig. Gulligt av mig att skriva kärleksbrev dock?.. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0