21:34

Nu sitter jag här och hade bara tänkt att slänga in ett litet snabbinlägg medans det är reklam ifrån dh.
Idag har jag vart halvsjuk.. Vaknade imorse och kände verkligen hur mitt huvud inte ville hänga med på något och det kändes verkligen som om jag behövde ligga kvar för att orka leva. Ja, så hårt kändes det imorse.. Jag låg kvar i Johans säng och sedan runt 12:00 klev jag upp och gick hem för att duscha och skynda mig ner på parkaden. Vi hade ju tjejmässa där idag och den var väl.. okej? Det lilla jag var med dvs.

Efter tjejmässan så gick jag och Celina hem till mig för att inte göra någonting. Väntade på att klockan skulle gå satt vi kunde åka och plocka upp Elin och Linn. Det var avslutning för innebandyn idag för hela föreningen och det var kul faktiskt. Mina och Linns bullar blev sjukt uppskattade och mycket goda. Jag drog själv i mig två stycken och magen mådde väldigt bra av dom.

Nu sitter jag och tittar på dh och dricker saft. Jag måste sluta med colan nämligen.. Jag tål inte nått som är i colan satt lika bra att jag slutar.. Kommer förmodligen inte kunna sluta helt, men ska försöka trappa ner ordentligt med den. Nu är det dh och sen nattning hos min karl. Puss & god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0