21:45

Hej lovers! Saknat mig i helgen? 
Helgen har varit kanon. I fredags var jag med Elin och Sanna. Åt lite chips, drack cola och gjorde inget speciellt. Satt bara och hängde i mitt rum. Sedan åkte jag och Elin ner på krogen för att göra Marie sällskap när hon jobbar. Runt 00:00 tiden så åkte jag hem till Johan för att lägga mig. Vart en ganska så tidig kväll i fredags :)

Igår var det fest och kalas för hela slanten. Började hos Maria och avslutade på Gennys. Utgången igår var sjukt kul. Har faktiskt inte haft så roligt på länge, satt det var roligt att det var så kul att gå ut i stan. Sedan vid 02:00 så skjutsade Daniel hem mig och Johan. Gick och la oss på en gång då vi kom hem. Vilket inte var så konstigt..?

Idag har det varit en lugn dag. Jag vaknade vid 11:30, gick hem och duschade och sedan gick jag och Johan ner på frasses för att äta lite bakismat, som jag själv kallar mat dagen efter då man varit ute. Linn jobbade idag satt vi vart kvar på frasses jäkligt länge. Efter frasses så skjutsade Johan mig till Sanne där jag gjorde mera slingor mitt hår. Johan hämtade mig runt 16:00 och då var det bara att åka hem eftersom Gunilla och Roland bjöd oss på grillat idag :) mmm mycket gott. Speciellt min grillad lax som jag fick. Lyxigt!

Nu sitter jag i Johans soffa och kikar på filip och fredriks nya program. Förstår inte riktigt vad programmet går ut på, men det är väl helt okej. Lite tråkigt program om man jämnför med deras tidigare.

Nu ska jag fortsätta att ligga här med det godaste jag vet. Choklad & Cola. Sen att Johan sitter här bredvid mig gör kvällen verkligen inte sämre. Tvärtom, kvällen och helgen avslutas så bra den bara kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0