22:53

Hallå alla glada!
Dagen idag har varit skönt. Solen har varit framme hela dagen och jag har glidit runt och myst. Skoldagen gick snabbt och det var ju uppskattat av mig som vanligt :) Efter skolan åkte jag ner på stan med mamma och gjorde några ärenden och sedan tog jag bilen upp till höga för att hämta Cellan, Jasmine och Alina. Vi drog en fika på rutiga och sedan följde Malin med mig hem efter stan. Vi gjorde inte mycket.. Satt här och gjorde ingenting och sedan kom jag på den briljanta idén att fara ut till sibylla och äta strips och glass :D mmm var gott så länge jag satt där. Fick sjukt ont i magen efteråt.. Satt kvällen har slutat med att jag och Malin har legat här i min säng och sett på film, fråga olle och sånt bra :)

Ringde min pappa idag också. Vi har inte pratat med varandra på 100 år, satt det kändes skönt att jag ringde och pratade lite. Hela samtalet slutade i alla fall med att jag har fått ännu en ny blixt till min kamera :) det första jag ska göra på sommarlovet är att åka ner dit och ge honom en bamsekram!

Nu sitter jag här och har precis filat ner mina älskade naglar.. Har även tagit bort min franska manikyr jag hade på dom. Känns så tomt och tråkigt utan dom.. Tur att mina naglar växer snabbt :) Känns bara äckligt att inte ha några naglar.. Nu kommer snart min karl och plockar upp mig satt vi kan åka hem till honom och lägga oss.

ps. hela min klass ska sjukanmäla sig imorgon, vilket jag SÅKLART hänger med på! love BF ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0