här är jag..igen!

Kände att det var tid för att byta blogg nu igen. Satt nu är det här jag kommer hänga ett tag framöver.  Har ju så fin design nu som ni ser? eller ne, har jag inte alls. Jag kommer nog inte ens styra någon speciell bloggdesign heller, vill nog ha det såhär enkelt och fint ett tag. Får se hur allt slutar på den här bloggen. Ska inte säga nått för då kommer jag sitta här och fundera på det och sen kommer jag ångra mig, satt det är lika bra att jag är tyst också får ni se vad som händer helt enkelt.

Idag har det inte hänt allt för mycket. Har varit lite i skolan och sedan så har jag varit hos Sanne och låtit henne fixa mitt hår. Sedan kom Jonas och plockade upp mig satt jag skulle slippa gå hem. Jag har faktiskt gjort lite slingor idag hos Sanne. Hur otroligt det än låter att jag har ändrat min hårfärg lite så har jag faktiskt gjort det. Jag har varit mörkbrun i håret sedan jag gick i nian, har inte rört någon annan färg, men nu idag har jag gjort det. Får se vad alla säger om min lilla förvandling. Kan ju i alla fall hoppas på att det blir en positiv reaktion?

Sen resten av dagen.. Då ska jag sitta här och nöta ut både mina ögon och fingertoppar tills dh börjar kl 21:00. Får se om jag hittar på något att göra fram tills dess, men som det känns just nu så orkar jag faktiskt inte röra mig hur fläcken..

"Att på djupet lära känna en helt ny människa är att forma sig själv till en
passande pusselbit. Den som i en relation inte formar sig alls
kommer aldrig att lära känna någon på riktigt."


Kommentarer
Postat av: Madelen

"..Den som i en relation inte formar sig alls

kommer aldrig att lära känna någon på riktigt." helvete, jag kommer aldrig att lära känna Henke :( Haha !! :D

Fan va snygg bloggen var Lindis, håll dig till blogg.se för satan! Det är ju de allra bästa =)

2009-04-22 @ 00:25:39
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0