00:23

Dagen har bestått av skola och sedan efter skolan så åker jag och Johan iväg till birsta. Äntligen har jag fått min kära tvbänk som jag har spanat på ett tag :) Köpte även två skålar och en sån dära form som man gör potatisgratäng i.. (den enda maträtten jag har lärt mig än så länge!) Snart så ska jag väl köpa mera såna saker, ska i alla fall ner till birsta snart igen och köpa resten av skålarna :) Längtar tills jag har den absolut största, för då ska jag göra hur mycket marängswish som helst :D mumma!

Efter birsta for jag hem och Tomas fick bära upp mina grejer på mitt rum, vägrar ha det stående nere i källarn för jag vill ha kollen ni vet.. Satt hela mitt rum är ju fullt med grejer. Har två jätte stora påsar här som jag har fyllt med massa porslin osv, men ena påsen ska som tur skrotas eftersom jag fick nytt porslin av pappa när jag var där nere :) Sen har jag en jätte stor kartong här som jag ska he något i under flytten, har inte bestämt vad.. Sen står då min kära tvbänk här nerpackad i två jätte avlånga kartonger.. Känns som om det snart är DAA MOMENT om man säger så. Känns faktiskt ganska bra att "mini lindis" får ännu mera vuxenpoäng på vuxenpoäng. Har körkort, ska flytta hemifrån.. Det enda som fattas är väl att jag inte ska gå i skolan och  bara ha ett jobb, samt att inte vara så barnslig som jag är? :D Men det kommer nog med tiden.. Snart är jag vuxen också! Snart.

Sen kvällen har ÄNTLIGEN spenderats med By, Mattsson och Maria. Har inte träffat favvosarna på skit länge, satt det var på tiden :D vi köpte lite chips, dricka (cola ofc), dipp och sedan såg vi på filmen "Män som hatar kvinnor". Jag köpte den filmen igår och jag har redan sett den två gånger nu. Hur grym som helst är den. Satt det var kul och en efterlängtad date med dom.

Nu ska jag bädda ner mig och sedan upp till skolan för tre timmars projektarbete som jag verkligen ser fram emot :D (ja, jag ser fram emot det seriöst) Satt nu måste jag bädda ner mig för min skönhetssömn. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0