01:22

Hallå väännerrr!
Klockan är väldigt mycket just nu och jag borde egentligen sova, men jag kom precis hem och ska snart till mitt andra hem (johan). Är hemma och hämtar lite saker eftersom jag ska på en tripp till ikea imorgon med Linn och köpa lite grejer till hennes nya lägga.

Ikväll har jag enbart varit med Linn. Vi har hyrt två filmer, var väldigt glada över att vi hyrt dom... tills vi såg dom. Dom sög. Dom sög rent ut sagt. Runt 23:00 åker jag ner och möter Johan vid hamnkrogen, vi sitter i bilen en stund och sedan släpper jag iväg honom in på hamnkrogen för att jag ska ändå hem en stund. Nu sitter jag bara här och känner lugnet.. Lyssnar på snook och förbereder mig inför lördag! Kommer förmodligen bli grymt :D Synd att inte mallz är med bara.. Men By, Mary, Sofia, Mattsson, Millan osv är ju hemma :D :D :D :D får se vad vi skrapar ihop för kalas, det blir nog som vanligt grymt :)  

På måndag måste jag även ringa doktorn eftersom min hals krashade på jobbet igår igen.. Satt jag får nog reda på vad det är för fel på mig på måndag.. Ska nog be dom kika på huden samtidigt. Dom måste skriva ut ny medicin till mig eftersom min är slut.. Satt alla som har mött mig under dom här ca tre veckorna och undrat varför jag ser ut som jag gör, min medicin är slut... Förlåt för att jag skrämmer er!

Nu ska jag packa ihop lite saker och sedan hämta min man nere på byn. 
Bjuder på lite roliga bilder också :D Ett inlägg blir ju oftast roligare då och jag slänger ju nästan aldrig upp bilder, satt det är väl på tiden :) hejdå kompisaarrr!


Jag och By på Gute i Visby!


Maria, Mattson, Jag, Sara och Millan på trädgårn och äter middag i Visby!


Jag och Sofia!


Mysig valborg hemma hos Mattsson med tjejerna!


Linn, Jag, Mattsson och Saras snygga snok hos mig :)


Linn, Frida, Mattsson, Sara, Malin, Sofia och Malin hos mig!


Jag och min tvillingbror wihooo! (Jo, jag är lite kortare.....)


Världens bästa mallzz och jag :D


Sista bilden får bli en glad Lindis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0