01:47

TJENA! hehehehe...
Nu sitter jag här och klockan är långt över midnatt. Jag har vänt på dygnet totalt, men det är ju roligt det också. Spillde precis ut ett mjölkglas över hela mitt bord och när jag ska kliva upp och gå och hämta trasa, då välter jag ut min cola på samma veva.. BRA lindis. Fick sms av stefan som ligger på andra sidan väggen "vafan gör du? låter som fan!" Nyfiken han är.... ska inte svara! Han kan få ligga där och vara nyfiken.

Ikväll har jag varit med Jessan faktiskt :) var mycket trevligt att träffa den tösen. Träffar henne nästan aldrig, men hon var lika rolig som vanligt! Började våran kväll med att åka till donken och FIKA. Sof skulle äta satt då fikade jag och jessan bredvid henne som sällskap. Sedan for vi och hämtade Stefan och sedan såg vi på inside man som gick på trean ikväll. Blev överlycklig när jag såg att den gick på tvn :D vet inte hur många som har skrivit ikväll på msn "din favvofilm på trean lindis" JA trorom inte jag såg den eller?! puckon...

For och hämtade Malin vid 23:00, åkte runt och bara åkte av nån anledning.. For på statiol och shoppade lite, for förbi polisen tre gånger som höll på med nån moppe och hade blåljusen på. Jag hade inte ens med mig mitt körkort så det var ju lite SPORT att jag for förbi så många gånger! hehehehe cool lindis..

Nu ska jag sitta här tills jag blir trött. Kommer då antagligen sitta här ett bra tag till :D ska söka igenom min msn lista och kolla vilka idioter som är vaken den här tiden.. Ja, jag räknas också som idiot. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0