14:54

God morrnnnn! :D
Nu sitter jag här nyduschad och freeessh! Tar ju 100 år för mig att duscha nu för huden är fan inte bra nu.. Svider och jag skriker lika mycket varje gång, men jag måste ju duscha satt det är bara att gilla läget.. Nu har jag gjort det för idag i alla fall :)

Gårdagens utgång blev helt okej. Inte den roligaste utgången men jag var ändå på topp. Alltid på topp? Sprang runt och gjorde stekararmen till i stort sätt alla och sprang omkring som en idiot runt stan och pratade med alla. Men är man social så är man ju :D dock så tror jag inte ens hälften förstod vad jag höll på med.. Tror helt ärligt bara att mallzoorr förstod.. Bara jag och hon som är så som vi är, men det är fint!

Började kvällen hos Malin igår, sen vare fest bredvid och det slutade med att hela den festen flyttades över till mallzoorr... Kom 10 grabbar och hängde med oss och det var ju kuul. Spelade lite kort och hade bara allmänt trevligt :) Fick ett samtal mitt i partyt som gjorde mig lite deppri, men det gick över. Åkte taxi ner på stan med Mobb, Jocke och Mackan, klev av vid hamnkrogen, gick fram till wiborg & co vid baren, dom gjorde en ring omkring mig och stod och hoppade... Trodde faktiskt att jag skulle bli nertrampad, men näe, jag lever idag :D wiborg köpte en drink åt mig som inte ens var god, satt jag slängde skiten och gick emot stan.. Planka in på svenssons och sedan spårade det. Åkte hem med Jonas också satt vi här en stund, sedan gick han hem..

Runt 04:00 ringer Johan och pratar lite.. Vi pratade till nästan halv sju imorse. Han berättade även att gunilla läser min blogg, satt HEJ GUGGA :D :D :D :D saknar dig!! Sen har vi pratat lite idag på dagen med och nu vettefan vad jag ska göra.. är sjukt sugen på big boy och vill även se mallzoorrsss match idag, fårse om jag får med mig någon.. By jobbade satt där kan man ju lägga ner.. Men hon skulle ringa sen, satt hoppas hon har tid då :))

Nu ska jag he på mig mjukisar och dricka upp min kära cola som står här bredvid mig och ser jätte god ut.  Hejjdååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0