15:39

Idag tar alla studenten. Alla utom jag känns det som. Har varit nere och kollat på alla nu och jag kan faktiskt erkänna att jag blev tårögd vissa gånger, vek som jag är. Men känslan som dom har när dom går ut där på trappen och skriker sig hesa, det är nog ingen som kan förklara den känslan. Själv så kommer jag grina sönder nästa år då det ÄNTLIGEN är MIN tur. Kommer lipa för att jag kommer vara så satans glad över att lämna skolan, men kommer även vara ledsen över att jag lämnar världens sjukaste klass bakom mig. Äh, det är en störd känsla. Förstår inte ens varför jag sitter och ska försöka förklara skiten här. Studenten är det sjukaste man kan vara med om tror jag, både i sorg och glädje. Punkt slut.

Jag skulle till Angelica och uppvakta henne idag, Camilla och Elin också, men jag hinner inte.. Jag börjar jobba nu kl fem och ska käka och skit före, satt jag hinner inte med uppvaktningar.. Vilket är sjukt tråkigt. Förra året var jag hos Jenny och Lisa på deras mottagningar och det var sjukt kul. Gott fika också för den delen! SAKNAR JENNY OCKSÅ!!! tur att hon kommer hem snart :)

Mamma kom och hämtade mig på stan efter jag hade kikat lite och sedan skulle vi åka och handla blommor och skit till Jonas :) Åkte dit och lämnade det och nu ringde han upp och sa tack och sånt :)  Han bjöd även med mig på nå bajs ikväll men jag vene.. Jobbar till nio, satt det känns inge superduper att gå dit ;p Men han ville att jag skulle komma och fotografera också, satt vi fårse hur jag gör som :) Kan kanske ta med mig kameran på jobbeett och gå direkt dit dom där.. Äh, vi fårse.

Nu ska jag äta mat, byta om och göra mig redo för jobbet.
GRATTIS TILL ALLA STUDENTER OCH SPECIELLT TILL CAMILLA, ELIN, ANKI, ANJJE, MALIN DAHLGREN, SOFIE, IDA, AK, ANDRÉ, STEFAN, JONIT OCH JONAS BJÖRNDAL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0