09:02

God morgon!
Min morgon började verkligen inte bra. Eller jo, vaknade upp med Johan och det är ju alltid bra, men jag tänkte mera runt 08:00 tiden. Jag börjar 09:50 idag, sen så missade jag min mattelektion igår satt jag hade bestämt en ny träff med honom idag kl 08:00. Jag tänkte "ja men det blir ju bra, får jag ju veta vem han är och vart vi ska hålla till och sånt där tjaffs..." Tog bilen imorse 07:45 till skolan och sen ställde jag mig på våran DATEplats som vi hade bestämt.. Karljäveln kom inte ens. Jag stod där som ett fån och sen fick jag ta bilen hem igen. Känns bra? -nej!

nu sitter jag här och tankar hem musik fast man inte får, bara för att jag är lite smått irriterad. Antar att det blir bättre under dagen. Idag slutar jag 13:45 vilket känns kanon :) Hoppas att min blixt kommer idag med.. sitter faktiskt och väntar på den!

Men men, nu ska jag he på mig strumpor och sedan ta bilen och hämta upp malin och åka till skolan..IGEN... Det här händer aldrig, att jag sitter och VÄNTAR på att få börja, det är oftast min klass som får vänta på mig.. Men någon dag måste man ju vara duktig och jag antar att det är en sån dag för mig idag. Skole on nu, hejpa!

solen, vart är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0