14:48

weei, idag har jag varit på härnösandshus och skrivit på lite onödiga papper som dom måste ha för att se om jag har råd att bo i den lägenheten som jag vill ha..Ganska onödigt tycker jag eftersom jag förmodligen inte skulle söka en lägenhet och sen har jag inte råd att bo där? ;p Känns ju lite stupid. Men nu har dom fått in alla uppgifter och nu ska jag bara vänta på ett litet samtal :D hoppas det går snabbt.. Vill veta om jag får den eller inte :) HOPPAS!

Igår då, då hade jag min andra testdag på vinken och det gick SÅÅ JÄVLA BRA! Jag sålde mest på hela vinken igår av dom som jobbade :D sålde fem av det största paketet och det kändes as bra! Nu ska jag dit och jobba på riktigt på söndag igen och det känns skit kul :) ska kanske jobba ikväll också, fårse :)

Nu ska jag ner på stan med mamma en snabbis och sen slutar Johan weii :) jaja, city nu! herrååpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0