15:36

Dagen har varit snabb och bra. Slutade 13:00 och for direkt till birsta med celina. Jag fick med mig ett par söta skor hem :) sedan fikade vi gofika, fast båda vart mätt och orkade inte äta upp allt.. Tur att magsäcken är så stor! Men men, kom hem nästan precis och nu ska jag tvätta ansiktet och lufta det lite eftersom det kliar mycket idag.. Sen efter maten så ska jag bara ta det lugnt med Johan :) Fårse vad vi gör.. Jag vill ha popcorn i alla fall!

Imorse blev jag stoppad av polisen när jag åkte till skolan.. Jag vart lite nervis så jag fick motorstopp när jag stod där och pratade lite med han.. Glömde he i friläge :(  Men what to do.. Jag var nykter och fin på körkortet i alla fall! hehehe..

dagens: "tjena, jag vill ha två cheeseburgare, en utan ost tack!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0