16:13

Hallå lördag.. Gårdagen blev lugn. Jobbade till 12:00 och sedan mötte jag upp By på stan för att fika. Nina och Sofia kom också och gjorde sällskap :) Efter fikat/lunchen så tänkte jag och By att vi kanske skulle ta oss en tripp till birsta? Vid halv fem då Sofia slutat så åkte vi dit. Jag och By var sjukt trötta men det var ju tur att vi hade Sofia i baksätet som satt och visslade och hade sig. Tur att någon var pigg! Väl i birsta så shoppade jag ett linne bara.. Sofia sprang runt i alla skoaffärer och letade ett par skor, men det fanns inte kvar i hennes storlek.. stackarn!

Efter birsta åkte vi och plockade upp malin och sedan åkte vi för att sola :) var skönt.. Dock så blev jag bara röd som en tomat som vanligt.. Kul att jag kan bli brun.. Sen har ju SÅKLART några fläckar ploppat fram, satt där fick jag ju svaret på att solen inte är så bra för mig nu heller.. Efter solningen så åkte vi hem till mig för att bara slappa.. Tror vi allihopa låg och halvsov hela tiden.. Runt 23:00 åkte dom hem och jag somnade direkt när dom hade åkt? Somnade 23:00 på en fredag, det är inte vanligt..

Idag har jag, By och Mattsson varit nere på marknaden och käkat lite langos.. Fint dee! Sedan nu vid tre kom jag hem och ska snart lägga mig och vila en stund :) Ikväll blir det kalas här hos mig och vid sju tiden ska jag åka och hämta allihopa :) Blir nog fun fun fun!

Vila nu. Fest ikväll. Ska nog satsa på samma sak som Sofia ikväll.. Låter sjukt fint deee!
Och sen nu alla som tar mitt senast inlägg lite fel. Jag och Jonas är BARA kompisar. Så tro inget annat :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0