18:32

Dagen har jag spenderat i mitt rum faktiskt. Var 30 minuter på skolan för att lämna in ett arbete till Göran och nu känns det skit bra att jag har lämnat in det faktiskt. Sedan åkte jag hem och satte mig här tills Johan kom hit runt 15:30. Vi la oss direkt i sängen och vilade faktiskt. Jag somnade och sov sjukt bra tills Maria ringde och väckte mig! Dock så är jag glad att hon ringde och väckte mig för då gav hon mig lite tur att somna i tid ikväll också :)

Kan även påpeka att idag har jag bokat färjan! WIHOO. Vilken färja undrar ni nu såklart och det är så att jag, Maria, By, Emelie, Malin och Millan drar till Gotland nu i början på juli :D känns förjävla roligt och sjukt bra kan jag påpeka. Dom ringde dock idag ifrån televinken och ville att jag skulle komma på kurs nu på torsdag, vilket känns SKIT bra för om jag får jobbet så flyttar jag hemifrån nu i sommar, men jag vet inte om jag kan ta ledigt en vecka sådär direkt när jag har börjat jobba? Om jag får jobbet dvs. Vi får se hur allt blir som, men målet är ju att åka till gotland OCH få jobbet!

Ikväll ska jag mysa med min karl bara. Blir inget speciellt. Vila och bara ta det lugnt. Både jag och han är skit trötta idag och jag tror nog att vi båda tvån kommer somna som en stock ikväll. Han ringer nog snart satt jag ska försöka städa upp lite på mitt rum och.. nee, jag orkar inte byta kläder fast jag är smutsig.. lortlindis! Men men, vi hörs nått sen :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0