21:02 -nu har jag roligt....

DIN KROPP
hur lång är du: 166 typ..
vilken sko storlek har du: 36/37
är du nöjd med din kropp: njae.. ibland kanske?
skulle du kunna plastikoperera dig: om jag hade pengar till det så kanske ;p
välj en sak du tycker är fulast på dig:  höfterna...
vilken ögonfärg har du: bluuueee
vilken hårfärg har du: mörkbrun med bruna slingor i
har du lång överkropp: hahah nee jag vet inte?
har du långa armar: inte överdrivet troja?
har du långa naglar: yes!

DINA KÄNSLOR TANKAR OCH HUMÖR:
hur är ditt humör nu: schleeten...
vad tänker du på just nu: hur mina jobbdagar kommer sluta den här veckan..
saknar du någon just nu: yes sir!
gillar du någon: yes!
är du kär: yes!
är någon kär i dig: det hoppas jag verkligen?
älskar du någon: yes
hatar du någon: hm... njae tror inte det?
hur är du om du är hungrig: lite suris
hur är du om du är trött: skrattar för mycket..

DINA ÖNSKNINGAR:
du skulle egentligen velat heta: Linda är ju fint?
du skulle egentligen velat bo: götet!
din högsta önskan är: det är mycket :)
du skulle vilja ha: mycket det med!

DITT RUM:
vilken färg är det i ditt rum: rött
har du en dator i ditt rum: jaaa
har du en säng i ditt rum: jaaa
vilken färg är ditt påslakan: rött
har du kläder på ditt golv: jaaa :( bettan sur...
har du tidningar på ditt golv: jaaa
har du något annat på ditt golv: nope!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0