21:34

Hallå söndag!
Dagen har bestått av lite allt möjligt. Började med att vakna upp bredvid min karl, sen gick jag raka vägen hem för att duscha. Gårdagen blev nämligen fest och jag kände mig verkligen inte mysig när jag vaknade upp imorse. Men i alla fall, kutade hem och duscha och sedan kom Johan och hämtade mig för vi skulle åka och äta någonstans :) Vart bara en korv om jag ska vara ärlig.. Sen åt jag chips och ostbitar! Godaste som finns :D

Kl 16:00 hämtade jag upp Malin för vi skulle till casa och käka med Maria, By, Malin och Millan. Jag orkade ungefär 5 tuggor, sen vart jag mätt och då slog tanken mig "barnpizza kanske?" Men det var lite försent för det. Sedan gick vi till stan för att kika läget. Millans mami skulle ju shaka för dom som var där och det kunde man ju nästan inte missa! Efter det så åkte vi till coop och köpte gotta och sedan hem till Maria för att trycka i oss det goda vi hade köpt. Mycket gott och magen blev nöjd.

Nu sitter jag här och snart kommer min karl och plockar upp mig. Jag har sovmorgon till 12:20 imorgon men jag ska nog upp tidigare för att gymma. Det är Maj nu och jag skulle börja träna i slutet av april eftersom jag måste vara i TOPPFORM till innebandyn som börjar efter sommaren. Satt imorgon ska jag starta det hela. Känner verkligen hur mycket jag kommer flåsa med min toppkondis! Känns bra.. Men men, nu ska göra mig redo för karln. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0