18:29

Min valborg var kanon. Väldigt kanon!

Började kvällen hos Mattsson där vi grillade, åt jordgubbar med choklad på + sprit, spelade spel och dansade som yra höns! Nämen, det var mycket trevligt hos Mattsson :) Efter Mattsson så for vi till vårdkasen där det var lite folk. Inte mycket folk, men dom som var där var bra folk satt det var helt okej :) Runt 02:00 så tog jag och Robin taxi ner till stan där jag skulle möta upp Johan, men han var så seg satt Henke fick skjutsa hem mig och jag sov hemma inatt. Vaknade imorse utav att pappa ringde och frågade hur läget var och om jag hade haft roligt igår. Trevligt att vakna så faktiskt :) Får inte göra det så ofta.. Nästan aldrig om jag ska vara ärlig!

Nu idag har jag bara legat här i min säng och gonat. Klev upp runt 14:00 och duschade och sedan har jag varit uppe hos Johan en sväng och inte gjort så mycket. Suttit och gräset och myst. Sen nu sitter jag här och väntar på att Johan ska äta klart och ringa mig :) Medans jag väntar på det så ska jag bjuda på lite bilder sedan igår!

                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0