underbara jobb....

sitter på jobbet och slutar om 20 minuter. Har fått suttit på älsklings smf6 idag! :))) är dock fantastiskt dåligt med svar och sen är hälften upptagen med hockey eller farsdag middag... På tal om det.. Skulle göra vad som helst för att få vara hos min pappa idag. Men snart åker jag ner dit satt får krama om honom då :)

Sen min coach.. korean som jag så fint kallar honom! Sitter här som en säck potatis och då kommer han och slänger ett papper mitt på bordet som han då vill att vi ska läsa. Han lyckas då alltid få in något oseriöst.

"Kära kollegor

Vecka 47 vill jag att alla som kan ta på sig extra pass ställer upp och gör det.
Ta chansen och tjäna extra pengar inför Jul-Nyår och Februari som är ekonomiskt tunga månader, eller hur?

För dessa extra pengar kan ni köpa trisslotter och vinna ännu mer pengar, träffa drömpartnern och sedan resa tillsammans till? Just det Thailand!!!!!!!!!

Ta chansen nu

Tack på förhand

Med vänliga hälsningar Johan L"

fint brev... han får mig nästan att vilja köpa en trisslott?

Nu slutar jag om 15 minuter så nu ska jag snart gå hem och gosa! ps. sofie, du som klagar på mina självmordsinlägg, är du glad nu när det blev ett litet gladare inlägg? ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0