gonig kväll

hoho.. Idag har det hänt mycket vill jag lova.
Klev upp vid 10:00 och duschade av mig lite snabbt, gick och postade ett brev, mamma hämtade mig 10:45 också for vi och hämtade min digitalbox och handlade lite mera mat till mig. Mackor och sånt där gotta nivet!

Efter det så åkte jag hem i hopp om att fixa in alla mina kanaler som jag har beställt.. Allt slutar med att jag ringer sophia och är väldigt irriterad över att jag fan inte får till det. Sophia kommer till mig, vi ringer leekan och efter det så vare klart på två röda. Jag hade både hett kortet åt fel håll och kopplat in skiten fel.. Satt, förstår just nu i dagsläget varför det blev fel, men förstod det inte riktigt för stunden eftersom jag trodde att jag hade kopplat in att otroligt bra...  Sen blev det fika på stan med Sophia, Hanna och Emma. Eller fika, vi åt allihopa. Dock så var jag inte så jätte hungrig så jag tog bara en räkmacka och åt upp dom goda räkorna, mumsfillibabba!

Sen kom almia med mitt soffbord, så nu har jag äntligen ett bord :D sen nästa vecka kommer matbordet, sen äre nästan klart här i min lägenhet förutom att dom ska komma och tapetsera åt mig då :)) trivs som fisken i vattnet!

Middagen idag blev hemma hos bettan. Åkte dit och snyltade mat idag eftersom jag inte orkade laga egen mat idag. Har varit duktig och gjort det sen i torsdags, satt jag var värd att mamma lagade idag istället. Imorgon däremot ska jag bjuda Sophia på finmiddag. Ska bjuda på potatisgratäng, fläskfile och beasås :D hoppas hon blir glad! Vi ska ha filmtime imorgon eftersom det ska bli sämst väder imorgon. Fast SÅKLART efter min lektion jag har imorgon 08:00! Längtar faktiskt till den lektionen. Projektarbete och det är svin kul :D på riktigt!

Nu ikväll så har jag och Marie varit och solat. Ska börja min knarka-solarium-tid nu eftersom jag tycker att jag gått runt länge nog och skrämt folk med hur blek jag är. Satt idag har jag börjat den lilla tiden. På torsdag blir det en ny vända i solariumet och kan inte göra annat än att njuta av värmen som blir där inne när man ligger och solar.. Fantastiskt skönt! Efter det så for jag, Marie, Sophia och Johanna hem till mig och kikade på dh, drack smoothies och myste allmänt. Dom drog precis och snart ska jag bädda ner mig och sova en otroligt mysig natt tillsammans med regnet som är utanför. Älskar att sova när man hör regnet som slår utanför fönstret!

Ska plocka ordning lite här nu och sedan äre jag och regnet som gör kväll för ikväll. Natti!



ett utav mina otroligt fina ljus och den fina "brickan" som dom står på!
love love love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0