gårdagen....

Jahapp.. söndag och livet leker? ah fyfan...

Igår fyllde jag som sagt år och det var roligt, trevligt, kul, underhållande, fantastiskt med andra ord! :) Kom ganska många tillslut och fick jätte fina presenter av alla! :) Inatt när jag och mallz (krille?) kom hem så började jag städa, sen när krille hade hjälpt klart så fick han gå hem :) då ville jag inte ha honom här längre... trevlig lindis! Mallz låg och pratade med en svallare i telefonen och när hon sa något så skrev jag precis likadant till honom på msn, sjukt kul just då, men nu såhär efteråt så undrar man ju vafan man höll på med? 

Kändes ganska skönt att vakna upp imorse och hade städat hela läggan redan? förstod inte hur fan jag lyckades göra det inatt när man var som man var, men tydligen så lyckades jag ganska bra vad jag ser just nu!

Nu ska jag hitta tillbaka till mitt liv och få tag i sophia som ringde mig men inte svarar när jag ringer henne? sur eller....... ahh men duuhhrååhh!

lite bilder sen igår och sen får ni lista ut resten själv. klurARN.

















tack för en kulig födelsedag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0