vad gör jag vaken?!

här sitter jag.. vaken? och kl är inte ens tio.. Fick lov att ringa till mamma och fråga om kl var nio eller tio eftersom min klocka på mobilen var halv tio och den på datorn halv nio.. förstod ingenting! Men nu har jag fått klartecken att kl är snart tio. Alltså man skulle vrida tillbaka klockan ett varv? tror jag.. Äh.. jag fattar inget, lyssnade bara på mamma och nu får klockan vara det den är.. Men jag frågar mig själv fortfarande.. VAD GÖR JAG VAKEN? sen den största frågan... VARFÖR HAR JAG STÄDAT HELA LÄGGAN REDAN?

igår blev det ju utgång som sagt.. det var väl trevligt. Vart lite bråkit här hemma mellan några grabbar men biffen som jag är så gick jag emellan och styrde upp allt.. trodde jag tills jag såg massa blod på golvet och allt vare va.. Men jag tror det löste sig.. Gick ner på krogen och shakade några varv med maria och mattsson :D sen gick jag faktiskt och åt mat med anki och emma.. Martin och Henke gjorde också sällskap.. Sen gick jag hem... och sov......

sen nu är jag vaken och ska fortsätta vara vaken också... hejdå.... puh....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0