mumsigt

Jaha.. Igår fick jag åka akut in på sjukhuset med halsen eftersom att den nu igen har krashat. Ringde halv elva och fick till svar "du måste komma in akut, kan du vara här på 10 minuter?". När jag kommer dit så står dom och väntar på mig i vänterummet till och med, sen säger dom "du som är linda?" hinner knappt svara försen dom säger "du får komma med här på en gång" sen så får jag massor av frågor, dom trycker ner nå skit i min hals och sedan pustar dom ut och säger "jaa.. du har inte svininfluensan i alla fall, du har bara en väldigt stor infektion i din hals". Satt nu äter jag äcklig medicin tre gånger om dagen och jag vill gärna spy varje gång jag dricker den dära skiten.. As vidrigt och just nu önskar jag att jag inte ens hade gått till doktorn igår.. Lurar på mig massa medicingrejer.. Men det är väl bara att dricka skiten och hoppas på att jag slipper tappa rösten något mera.

Satt precis och läste gynnings blogg och hon säger att man ska göra en topp tre lista på karlar och motivera varför dom är topp tre? Eftersom jag har ett såkallat nolifer nu så ska jag fan göra det.




Snowboardkillar - Finns inget som gör mig svagare i benen än en riktigt snygg kille med snowboard dress på sig. Det är guld! Finns absolut inget som är snyggare än en riktigt schysst snowboardkille. punkt slut.



RYAN SHECKLER - skateboardkillar...  puuuh! Finner inte ens ord. Samma där som på snowboard, en riktigt snygg skateboard kille, grymmaste.



ni ser ju... kill me!

finns typ bara den smaken i mitt liv.. kanske någon enstaka annan smak också ;; typ oscar i snook.. waow! Jaaa, jag vet att jag har världens bästa smak.. vill bara eta opp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0