zzZzZZzöndag

Helgen har varit både festlig och lugn.
I fredags var jag hos Johanna med Linn, Sophia, Emma och Hanna :) Var sjukt kul! Allihopa fick nog i sig lite för mycket av det goda och vi allihopa mådde som vi förtjänade på lördagen. Men stört så kul vi hade :D lätt värt!

Igår så tog jag det lugnt. Var med Mallzorr och Emlan :) Var ute till Sofia en stund och träffade alla brudarna och sedan for vi tre hem till mig för att titta på film. Lite senare for jag ner till Gennys för att träffa Mary eftersom jag förstod att hon jobbade och satt själv där nere :) Sophia ringer vid 00:00 och vill ha skjuts, så jag åker och hämtar dom och sedan in på Gennys igen. Tog mig även en runda på Svenssons eftersom jag hade lovat Maria, By, Mattsson och Sofia att komma dit. Tror alla dom hade glömt bort det eftersom dom blev helt överlyckliga då dom såg mig :D Sen runt 01:40 åkte jag och hämtade Stefan för att sedan åka hem och sova.

Vaknade 10:30 idag och började jobba 11:00. Kände mig en aning stressad och kom som ett monster på jobbet. Tur att man inte orkar skämmas längre över hur man ser ut i fejjan. Alla mina cremer är slut nu med, satt imorgon ska jag och mamma åka och shoppa nya satt jag slipper se ut som om jag har cancer i ansiktet. Jobbdagen blev sämst idag. Det enda som var bra var att jag fick lunch på rutiga <3 Jag och Wiborg gick dit och när vi kommer dit så är även Hegga, Magnus och Alex där, satt vi slår oss ner med dom.. Jag vart i alla fall mätt och belåten! Runt 16:00 skickar Wiborg hem mig eftersom typ alla poster på smf6 tog slut.. Jag satt även och drog några små skämt eftersom jag hade suttit tyst i över 1½ timme utan svar, då säger jag "Ingen skulle ens märka om jag försvann nu.... sen att jag har gått ut harpan 12 gånger gör ju inte det här roligare.."  Hoppas på bättre svar imorgon. Brukar vara bättre svar på kvällarna.

Nu ska jag se lite mera på tv och sedan banka det sista ur mina cremer satt jag slipper gå och lägga mig och sedan vakna upp av att jag har kliat sönder hela mig själv. Vore lite finare att vakna upp utan sår överallt.. faktiskt.

Im startin to wonder if my heart died?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0