15:56

Helgen har varit underbar. Har varit hos min pappa i göteborg och haft det jätte mysigt! Var på göteborgskalaset på fredagen, kollade på folk, drack gott, åt gott och allt var jätte bra :) På lördag morgon skjutsade pappa mig till Flisan satt jag fick träffa henne :) Anton hade lärt sig gå också, satt nu kutar han omkring hemma i deras lägenhet! Sen åkte jag och familjen Larsson in till stan för att äta och sedan gå och strosa runt på stan. Flisan blev trött runt 13:00 satt då fick dom åka hem men jag stannade kvar ensam i stan då tills pappa hämtade mig vid 14:30. Vi åkte hem, jag sov en stund och sedan när jag vaknade så skulle vi åka in till göteborgskalaset och äta middag, men det regnade så mycket satt jag ställde mig och gjorde tjockpannkaka istället :))) mycket gott!

Söndagen så åkte vi in till Ikea. Jag kollade runt på soffor och grejer. Men jag hittade bara tv-bänk och en säng :) Men bättre än inget. Nu är det bara soffa och ett soffbord som behövs. Sen det dära små plocket som behövs, det blir man nog aldrig av med.. Alltid är det något smått som man behöver. Jag fick i alla fall jätte fint porslin av pappa som han kommer upp med om tre veckor ungefär :) Sen kl 22:00 så lämnade jag pappa på flygplatsen för att åka hem. Alltid lika tråkigt att säga hej då, men nu ses vi ju om tre veckor och då var det lite lättare. Annars vet man inte när man ses nästa gång.

Igår så åkte jag och Johan ut till älandsbro för att bo där nu i några dagar. Dom andra är inte hemma så vi har hela huset för oss själva :) Katten morris är dock kvar i huset. Vet inte om jag tål honom än, men det kommer väl synas snart på mig om jag inte gör det ;p  Men det är jätte mysigt där ute, verkligen :)  Ikväll så jobbar jag och sedan ska jag hem till Johan som väntar på mig :) Blir nog mysigt ikväll också! Igår tände jag massor av ljus som jag ställde i sovrummet och vardagsrummet, blev sååå fint :)))) kanske blev lite för mycket ljus, men för mig kan det inte bli för mycket ljus.. Älskar allt som har med värmeljus att göra :)

men men nu har jag skrivit för mycket sattee... Ska äta nu och sedan jobbe on! :)
puss till johan, du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0