20:00

fredag idag och idag har jag varit ledig :) jätte skönt. Dock så jobbar jag fetpasset imorgon, men det känns helt okej fast det är lördag och vi tjejer ska ut. Det blir ju pengar och pengar är ju aldrig helt fel :D

Idag har jag träffat Anki en stund. Jag och Julia drog ner på stan vid 14:00, hämtade Anki, in på rutiga och åt lunch :) Linn var också med, väldigt trevligt och väldigt god lunch! Efter lunchen åkte jag och Julia på coop och handlade lite åt bettan, jag hade bilen satt jag hade inget annat val. Men det gick bra :) Efter det hämtade jag Tomas på jobbet och sedan kom Johan hit och hämtade mig, vi åkte och handlade och sedan åkte vi hem och åt mat. Jag somnade lite lätt efter maten men jag tvingade mig själv upp ur soffan satt jag somnar i tid ikväll.

Johan har precis släppt av mig hemma nu. Han skulle träffa sin bror en stund och sedan kommer han och hämtar mig igen :) Dvs att han är min hela kvällen ikväll :)))) känns braaaa!

Nu ska jag in på ikeas hemsida och kika på lite grejer, för vet ni? LINDIS HAR SKRIVIT PÅ KONTRAKTET FÖR LÄGENHETEN!!!! Mindre än två månader tills jag får börja flytta in satt jag har börjat lite lätt med att fixa grejer och sånt :) Känns huuuur braaa som helst! Min första egna lägenhet och den ska bli precis som jag vill och det känns skit kul!

Kommentarer
Postat av: zandra

De va skitkul o träffa dig i veckan :) Vifår styra upp nåt till helgen då ja kommer hem... eller den där veckan den 29 aug. Vi hörs :) Kram!

2009-08-08 @ 21:29:34
URL: http://byberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0