15:55



Inte varje människa som får ha världens bästa tvillingbror.
Jag har verkligen tur som har precis det.

Snart flyttar jag med. Ska bli skönt, otroligt skönt. Men det kommer verkligen kännas otroligt tomt att inte ha honom springades i mitt rum, slänga sina saker på mitt rum, ifråga sätta mig i allt jag gör, sno min nagelfil, ta alla mina snusdosor.. Bara att du ligger i min säng och pratar med mig ibland, det har betytt mycket nu när man kikar tillbaka på det. Flyttar inte långt bort, men du har alltid varit i rummet bredvid mig, hela livet, varje dag. Nu kommer det inte vara så längre. Tänk om vi aldrig mera kommer bo tillsammans? Det är något som jag tänker på, väldigt ofta. Men jag vet att du kommer alltid stå vid min sida, och det bästa är ju att vi i alla fall fortfarande kommer fira våran födelsedag tillsammans, dela på tårtorna och bli sur över att den ena tagit sista bullen.

-

Snart ska jag nog tatuera mig igen också. Känns som om det börjar bli dags för att göra en till :) Den här gången blir den stor, väldigt stor. Men betydelsefull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0