01:16

Nu sitter jag här medans dom andra festar nere på gute. Jag var där en stund, men det var inte så kul när dom andra är full och jag är i stort sätt spiknykter. Skönt dock att ta det lugnt ikväll :) Imorgon kommer taxin och hämtar mig 10:15 och sedan åker jag till flygplatsen för att åka hem. Är hemma i stan runt 13:00 imorgon och det ska bli as skönt att komma hem till min egen säng och ha alla grejerna i garderoben och inte utslängda över ett golv. Men jag kan faktiskt erkänna att den är resten till visby är den roligaste jag har varit med om i hela mitt liv :D har aldrig haft så kul! Sen kommer jag såklart sakna mina nätter med By bredvid mig.. Sen alla shakar kvällar på gute! Allt har varit grymt =D Hit ska jag åka minst en gång till i mitt liv.

Imorgon är Mallzzz min hela kvällen och det ska bli sååååå kul :D :D

Nu ska jag packa ihop mina saker och sedan lägga mig för att sova.
Tack brudar för världens roligaste vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0