04:39

klockan är snart fem på morgonen och här ligger jag i min säng med datorn.. Ska upp och jobba kl 12:00 till 20:00. Kommer förmodligen gå bra fast jag är uppe nu.. Då har man liksom inte hunnit komma in i nån djup sömn satt då är man normalt pigg liksom..Inte överpigg som jag alltid är. Sedan efter jobbet så ska jag träffa Ankigirl :))) kommer bli rooooligt! Är bjuden på fest till Sophia med, men jag känner att jag inte har tid.. Måste packa och sån skit också eftersom jag drar på lördag till gf till brudarna och sen på söndagmorgon så åker jag och dom till visby. Ska sova i svall osv också satt.. Fårse hur jag lägger upp mitt schema för imorgon :) ska även hämta nå grabbar i svall imorgon natt.. Hoppas verkligen att dom kan bete sig, annars blire stryptag. Har redan förvarnat :D

Idag har jag bara sovit i alla fall.. Sen kom Linn hit vid 18:00, vi åkte och klippte stefan, sedan ner på big boy och där mötte vi sophia och emma. Slutade med att vi hängde med dom under kvällen och sedan skjutsade Linn hem mig. Kul kväll.. Men vad kan man göra i Härnta..

NU äre däremot sovning på hög nivå.. Ska he på lite mysmusik på datorn också satt jag sover väldigt bra..
ljusen är tända också satt jag kommer nog somna jätte bra. Puss och natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0