10:59

Idag är jag uppe med tuppen. I alla fall för att vara mig :D vid den här tiden brukar jag vanligtvis ligga och njuta av min skönetssömn och jag vaknar oftast inte före 14:00. Men dag är det andra bullar. Flisan är i city och då finns det inget annat val än att kliva upp och dessutom vara nyduschad den här tiden.

Mamma och jag ska åka och köpa ny mobil till mig nu vilket har varit efterlängtat över en vecka eftersom min gick sönder i visby.. Kollade ner i väskan när jag vaknade på morgonen och mobilen är i tre delar.. Förstår inte vad som hade hänt och jag vill nog inte veta heller hur jag lyckas. Satt nu lever min nuvarande mobil sitt eget lilla liv och stänger av sig själv, laddar av sig själv och laddar ur på 3 minuter fast jag har fullt batteri och knapparna lever också sitt eget liv.. Synd eftersom det har varit min favvomobil av alla jag har haft. Men idag ska jag försöka hitta någon som är minst lika schhöön!

Kl 12:00 ska jag ringa och väcka mallzz och sedan ska vi hänga lite med flisan. Hoppas Flisan tycker om Malin lika mycket som hon tyckte om tomte-danne förra året på julafton :) Det ska nog gå bra. Flisan är som mig, bara blyg för nya människor, satt jag ska nog koppla ihop dom två rätt så bra :D

Nu äre mobil-köps-time. Önska mig lycka till.. Har inte ens bestämt mig vilken jag vill ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0