22:03

Hallååå :)
dagen har bestått av slö, bara slö slö slö.. Tänkte imorse när jag vaknade att NU ska jag kliva upp tidigt, duscha och göra mig klar tills dagen. Kl var lite före elva, vilket är stört tidigt för att vara mig, jag klev upp, duschade och hedde på mig johans morgonrock. Började sakta men säkert gå fram till Johan som fortfarande sov, tänkte att nu ska jag väcka honom försiktigt satt han inte blir puttis av att jag väcker honom. Njae, blev inte långvarigt kan jag lova. Johan vaknade innan jag ens var framme vid sängen och han har dessutom feber. Doktor-lindis går raka vägen in i köket, hämtar alvedon och börjar pyssla om honom. Gör mig en macka och sen sitter jag där tyst och snällt bredvid honom och äter den. Johan ber mig sätta mig bredvid honom satt han kan luta sig emot mig och självklart så ska han få göra det tänkte jag. Sen några minuter senare, då har jag SJÄLVKLART somnat om... Där sprack min plan om att göra sig klar för dagen dvs...

Vaknar upp 14:30 av att Johan ligger och tittar på mig.. (hoppas han gillade det han såg, dvs jag sovandes med öppen mun, förkyld, torr i ansiktet osv...) jag påpekar att klockan är halv tre och då kliver vi båda upp. Gunilla och Roland kommer hem också och då får jag se en väldigt kulig film på badkrukan Johan.. Kan även påpeka att jag fick ett sms igår "jag har nästan badat ikväll :D" sen nu när jag såg filmen, då förstod jag det dära med nästan... Han stod mera på bryggan med handduken runt sig och vågade inte gå 1 m nära vattnet. Gunilla däremot, hon drutta i med både kläder, klocka, glasögon, skor osv. Dock med lite hjälp av mattias :D men det såg väldigt kul ut! :D

Nu ikväll så har jag inte gjort mycket.. Lånade johans bil hem till mig eftersom han skulle spela skate med robert hela kvällen och det skulle inte vara SÅ kul för mig att sitta där och titta på, satt jag åkte hem istället. Får hoppas att Johans bil startar när jag ska åka tillbaka dit om ett tag.. Den har varit lite tjurig på att starta i två dagar, satt jag håller verkligen en tumme att jag slipper det sen.. Annars får dom två händiga karlarna åka hit och starta den åt mig :D då blir dom nog glad.......

Imorgon ska jag till frissan 09:45 och färga mitt hår.. Det värsta är att jag inte har bestämt mig än för vilken färg.. Känns liiiite jobbigt. Men ska försöka bestämma mig på dom här 12 timmarna som är kvar.. Får tänka så det knakar. Sen imorgon jobbar jag också. Hoppas på att det går lika bra som i fredags :)  Nu ska jag göra mig klar och sedan brumma till Johan och lägga mig. Måste få bra med sömn inatt satt jag klarar av morgondagen.. Den stora frågan är, vad ska man äta för lunch imorgon på jobbet?.. Får nog klura på det också en stund... Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0