17:01

dagen har inte bestått av så mycket faktiskt.. Vaknade upp hos Johan, som förövrigt fick slita upp mig ur sängen vid 13:00.. Jag ville verkligen inte kliva upp, men tillslut så fick han upp mig till köksbordet för att äta frukost.. När vi väl sitter och äter frukost så kommer Robert.. Kände mig lite obekväm med att visa min cancerfejja, så jag sprang in i duschen då han kom. Det gick faktiskt bra att duscha idag.. Gjorde inte lika ont idag. Kanske för att jag duschade kallt inatt innan jag gick och la mig för att inte bli så varm. Ska nog göra det ikväll också.. Drygt, men what to do..

Sen började grabbarna spela skate på xbox, satt då tog jag Johans bil ner till stan för att göra mina ärenden. Gick till frissan och bokade om min tid från fredag till onsdag istället. Jobbar på fredag satt kunde inte färga håret då. Men nu är det löst. Gick upp på jobbet och skrev upp mig på lite mera dagar i veckan satt jag får ihop några timmar. Sedan åkte jag och fixade påsar till Johan satt vi kan städa sedan och slänga massa skräp!

Nu sitter jag här och har precis nästan kommit hem. Väntar på att Sofia ska svara på mitt sms om vi ska åka till birsta eller inte. Jag behöver åka dit för att köpa lite hårprodukter.. Hoppas hon svarar snart satt jag vet :)

Igår åkte flisan hem också.. Tråkigt att jag inte hann träffa henne och resten av familjen dom senaste dagarna som dom var här.. Jag jobbade och grejer satt jag har inte träffat dom sedan i onsdags. Men jag ska nog åka till götet snart och då ska jag träffa dom :) min sunshine ju!

Nu ska jag äta mat snart och sedan träffa Linn runt 19:00 för att hjälpa henne måla i hennes nya lägenhet. Sen ska jag kanske ut till Johan stuga och sova där med honom. Eller så sover vi i stan. Fårse hur vi gör som :D men men.. nu är det mat-time :D ses hööörs!


FLISAN!
foto: jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0