23:30

Jag går på moln jag är så glad att jag har träffat nån som dig, du är det vackraste jag sett.
Vi dricker te och du tar min hand och säger att jag är det vackraste du sett.
Jag är så nöjd, det är helt sjukt att jag har fångat någon som dig, du är det bästa som har hänt.
Vi ser på film och vi sitter tätt intill varandra och tänker att vi är det bästa som har hänt.

Jag blir alldeldes stum när jag ser dig.
Jag vill bara ha mer av dig och mer av dig och meer av dig.
Så fort jag ser på dig, du ser på mig, vill ha mer av dig.

Jag är så kär kan inte fatta att det verkligen är sant att jag är din och du är min.
Vi går på stan och visar alla att vi tycker om varandra, att du är min och att jag är din.

Det vore kanske bättre om du inte var på låtsas, som om du var en riktig kille, som jag inte hittar på.

-

nu ska lindis lägga sig.. Jag är sjukis :( efter den här helgen och nån dag framför helgen så är jag verkligen sjuk överallt.. Jag tackar gud för att han ger mig det här! Antar att jag förtjänar det dock :) natti babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0