17:05

HallåHallå :)

Natten har varit mycket händelserik och jag förbereder mig inte för något speciellt. Det får bli som det blir. Blir bara glad av att se hur glad du blir med mig och hur glad jag blir med dig. punkt slut.

Dagen har bestått av att vara med mallz. Vi var på stan och kikade läget. Gick runt runt och tillslut så la vi ner hela grejen och skulle sätta oss på BUSSEN hem. Jag hade ingen bil idag vilket jag kände mig stört handikappad av, men det var väl kul att åka buss. David skulle egentligen ha skjutsat hem oss, men vi tog bussen istället för att vänta på honom och Bobbo.

Ikväll ska jag och Mallz åka till Linns lägenhet och måla :D jag som älskar att måla med den sån dära roller. Tycker helt ärligt att det är stört kul. Fårse hur länge jag tycker det är kul ikväll ;p Brukar tycka det är kul nån timme, sen får jag bara ont i lill armarna och sen ger jag upp.. Efter målningen så blir det av att åka ner på skeppet och kika läget :) nyktert ofc! Vädret är härligt så man kommer nog träffa på en och annan trevlig människa där nere! Sophia kommer jag träffa i alla fall... Behövde inte ens fråga henne om hon skulle ut, det var mera en självklarhet.. Det är ju onsdag hallåå? fick ungefär det svaret. Men det är härligt med såna människor också :D

Nu kommer snart mallz satt nu ska jag he på mig nå fula kläder inför målningen.

Kommentarer
Postat av: Sophia!

Onsdagar är de bästaste! :D Idag är vi pået igen! OCH DU MED, JIIHOO! Ses sedan schnygging! :D

2009-07-25 @ 17:40:33
URL: http://soophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0