19:18

Idag har det varit en mycket regning dag. Regnar fortfarande också. Har knappt varit utanför dörren idag förutom när jag hämtade mallz vid 13:00 satt hon skulle slippa gå hit :) sen när jag köpte mobilen också.. Fick bli den nya sony ericsson W995. Är faktiskt hyffsat nöjd över den förutom när den började krångla med luren, men jag tror att jag bara behövde värma upp den lite för nu funkar det som det ska. Vart lite putt där ett tag, men nu är man på g igen.

Jag och Malin har bakat idag. Blev en sockerkaka. Tog lite längre tid än vad vi hade förväntat oss... Vi trodde den var klart också sen fick malin den briljanta idén att vända på hela kakan och då gick den ju sönder och då var den alldeldes smetig inuti, så det var bara att pyssla ihop kakan igen och sedan in i ugnen igen. Men tillslut blev den klar :D vi fikade och sedan såg vi på film. Fick bli filmen "fired up". Stört rolig film för dom som har lika dålig humor som mig och mallz :D Men vi gillade den..

Nu har precis J varit här.. Lämnade min tröja som jag hade hos honom sedan i onsdags och sen nu åkte han igen.. Känns lite mysko alltihopa satt jag ska inte yttra mig så mycket om det. Han var här helt enkelt. Som vanligt så skrattade vi åt varandra och blablabla..

Sofie ska åka in till mig nu och sedan vid 22:00 så ska mallz höra av sig för då slutar hennes träning. Fårse om hon orkar göra något då. Fårse om jag själv orkar göra något då. Sov inge vidare inatt.. Sov bara några enstaka timmar satt jag är hyffsat trött.. Hoppas sofie har med sig sina magiska händer och kliar mig i håret.. Då är natten räddad.

nu ska jag fortsätta lyssna på snook. njute on litt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0