23:19

hallåååååååå.

Nu är det snart midnatt och här sitter jag och väntar på att jag ska somna vid tangentbordet innan jag går och lägger mig.. Kan ju inte sova på nätterna eftersom jag är så förkyld. Känns som om jag inte kan andas när jag ligger ner. Känner mig en aning handikappad ja :D

Nu sitter jag här och har precis bestämt mig för att beställa mitt eget armband med massa symboler på som ska ge mig massa tur och representera mig. Man kan välja vilka symboler man vill på en silverkedja och hur många man vill. Dock as dyrt, men jag tror på sån skit satt därför ska jag köpa skiten. Ska beställa en symbol i månaden tills armbandet är fullt. Kommer kosta caasshhflow, men lätt värt.

nu försöker jag få mallzoorr att komma hit på lan.... Kommer aldrig somna ikväll och därför skulle det ju vara lite trevlig med lite sällskap. Speciellt mallzoor! Fårse hur jag lyckas :D

Nu blire av att blunda och drömma sig bort till visby igen för en stund.... take me back?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0