16:16

Igår var det utgång. Frida fyllde 20 och det skulle såklart firas. Tanken var att jag och Linn bara skulle gå ut lite lätt, men det vart tyvärr inte så. Var först hos Frida med lite folk. Jag, Linn, Frida, Madicken, Fanny, Kanel och Henke. Var faktiskt helt ok :) Jag pratade för mycket som vanligt, men jag antar att det var trevligt av mig. Jimmy kom och hämtade mig och Linn lite före halv tolv, åkte lite bil och drack upp det sista vi hade och sedan släppte han av oss på skeppet. På skeppet träffade jag Björn också, vilket jag blev glad över :D Sen träffade jag även Osten, lika glad av att se honom! Var mycket trevligt folk där, men ändå gick vi på gennys?

Väl på gennys drack vi sommardrinkar och fulade omkring. Osten kom och bjöd på sommardrink även :D Vart mycket sommardrink igår.. Mumma! Sen vid 01:40 så drog jag iväg för att käka en macka hos en väään! Vart kvar där till sex imorse och då gick jag hem. Själva anledningen till att jag gick hem var för att jag kände mig lite konstig.. Rann tårar ur mitt öga och jag hostade tills jag inte kunde andas. Klev upp och tittade mig i spegeln och vafan tror ni jag ser? Hela mitt jävla öga är uppsvullet som fan och det bara rinner tårar ur det.. Jag kan inte ta där för det gör svin ont. Jag skyndar mig på med kläder och springer därifrån innan min vän vaknar. Jag tänkte att såhär får * inte se mig.. Jag vart till och med rädd för mig själv..

Kom hem lite före sex, sprang in i duschen, tvättade av mig sminket, stod länge och duschade ansiktet.. Klev ut ur duschen i hopp om att svullnaden ska ha gått ner, men SÅKLART INTE. Gick och la mig och imorse när jag vaknar är det faktiskt lite bättre.. Men jag har gått runt i solglasögon hela dagen och kommer förmodligen göra det hela kvällen också. Skrämmer redan folk med hur blek jag är, vill inte skrämma dom ännu mera...

Nu till själva frågan... Vad i helvete har jag gjort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0