16:22

Sitter på jobbeee nuu och har litt tråkigt. Har precis sålt en jävel också.. woho! Jag och Ylva sålde precis samtidigt satt nu har vi bara två var kvar... Går trögt idag eftersom vi sitter på komigånghelvete.. Inga poster att ringa och när man väl får en så är det en surtant.. YES! Hoppas på att dom kastar över oss på vinna eller hd nästa gång.. Skulle vara kul att lära sig det också!

Igår var jag ut med Anki och Tussen.  Var väldigt trevligt. Jonas var även han också med :) Han kom och gick lite då och då.. Satt och camade med gabbe ifrån min dator medans vi satt och lirade kort på golvet och höll på.. Jonas skjutsade ner oss på krogen runt 00:00, men vi kom inte ner förrens vid 00:45 eftersom vi satt och sjöng i bilen och hade oss en bra jäkla stund.. Låter som en ganska tråkig kväll när man läser såhär, men det var faktiskt riktigt trevligt :D 

Gick hem vid 01:40, somnade efter tre någon gång och skulle upp och jobba vid elva.. Kände mig hyffsat död imorse :) Men det var nice som helvettt! EHEHHEHE MALLZZZ???? ;););););)

Nu ska jag fortsätta jobba och sedan ut på partaj även ikväll med världens roligaste tjejer!
SES I DIMMAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0