00:13

nu sitter jag här och lyssnar igenom min gamla musik som jag har på datorn.. Sen nu har jag fasnat för några gamla favoriter som jag hade tänkt att dela med mig av bara för att jag inte har något att göra just nu. Någon blir nog eran favorit också, annars har ni sämst musiksmak..

2Face Idibia - E Be Like Say
A Fine Frenzy - Almost Lover
Aviation - You Were My Everything (jaaa, VÄRLDENS gamlaste!!)
Chris Brown - Ready 4 Love
Coldplay - Yellow
Damien Rice - 9 Crimes
Demarco - Standing Soldier
Kaney West - Family Business
Jeremy Kay - Have It All
Johnny Logan - The Town I Loved So Well
Joshua Radin - Do You Wanna
Joshua Radin - What If You
Mario - Let Me Love You (Acoustic)
T.I. ft The-Dream - Like I Do
Lil'Rain - Adore U
Mairi Campbell And Francis - Auld Lang Syne
Mario - Do Right
Melissa Horn - Som Jag Hade Dig Förut
Melissa Horn - Hanna
Melissa Horn - Till Hiva
Melissa Horn - Kvar I Något Jag Lämnat
Mika - Happy Ending
One Republic - Come Home
Jarvis Ft. Ludacris - Pretty Girl
Regina Spector - Samson
Rihanna - Take A Bow
Ron Pope - A Drop In The Ocean
Ryan Adams - When The Stars Go Blue
Staind - Its Been A While
Michelle Williams - The Greatest
Tiger Lou - You Can´t Say No To Me
Uness Feat. Dex Dirty - Taste Your Heartbeat
Balance Problems - Blankets In The Grass
Jasom Mraz - Better
All Time Lov - Remembering Sunday
The Red Jumpsuit Apparatus - Guardian Angel
Yellow N'Fruit - Miss You

Det är bara kärlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0