äckel!

Alltså.. Det här med bleka människor? Visst, jag är blek, men jag har en anledning till att vara det? Jag tål inte solen och får inte sola, men durå? Vad har du för anledning till att se ut som du gör? Såhär ligger det till.

Du är så satans ful och äcklig satt jag skulle kunna stoppa fingrarna i halsen om jag såg dig ute, men tyvärr så kan jag behärska mig och bete mig, vilket du inte kan för den delen också. Du är ett vandrande jävla spöke som hängt på McDonalds för mycket helt enkelt. Och det äcklar mig. Du äcklar mig.

Såg jag dig ute i mörkret så skulle du fan lysa? Iofs ganska bra om man är mörkrädd? Dock så är du ju äcklig så jag skulle föredra en ny lampa i förpackningen, inte en lampa som förpackningen är spräckt på 75 gånger..

Det enda jag försöker komma fram till är.. Håll dig borta ifrån min jävla närhet så mår alla bra. 
Och nej, du är fan inte bättre än mig. Det kommer du aldrig lyckas bli heller. Men om du inte har nått
liv så kan du ju i alla fall jobba på det :) önskar dig lycka till. SOPA!

as fult hår har du också :(((( blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0