byebye miss 90...

Ja, imorgon flyttar jag alltså hemifrån. Känns förjävla bra och allt det där! Imorgon 08:00 ska till härnösandshus och fixa tapeterna som ska sättas upp sen och få nyckeln. Alltsååå.. Helt sjukt egentligen att lilla omogna lindis flyttar hemifrån.. Har inte ens lärt mig tvätta än och inte laga mat heller, men jag lär mig nog med tiden!

Min kära 90säng också.. Min lilla säng som exakt ALLA klagar på att den är för liten, men eftersom alla lägger märke till den så måste den nog ha något speciellt? Den har bara tre knoppar istället för fyra för den fjärde knoppen tog Flisan med sig till götet av någon anledning, antar att det är för att hon ville ha en liten del utav henne. Det är väl bara en liten del utav vad som är speciellt med miss 90!

Sen alla nätter som jag och mallz har delat på henne. Dom har minst sagt börjat bra, men slutat i katastrof. Mallzor svettas, hon blir utputtad, jag tar allt täcke och så vidare.. Många gånger har jag vaknat utav att mallz är borta och när jag tittar ner på golvet så har hon myst ner sig på golvet med min morgonrock istället. Fick ofta höra av mallz "ska aldrig i helvetet sova hos dig mera, din säng är as liten och du har en bastu i ditt rum!", men redan helgen efter så ligger mallz där? antar att hon vill ge miss 90 en andra chans gång på gång, vilket hon absolut är värd eftersom som har stått säkert fast jag och mallz legat där och brottats på fyllan varje helg ungefär.

Miss 90 kommer att bli saknad och jag tror nog att mallz kommer sakna det lite eftersom det var lite utav "våran" säng där vi låg och skrattade åt varje kväll. Men jag tror nog att min nya miss 140 kommer bli lika älskdvärd eftersom nu kan både jag och mallz bre ut oss och framför allt, JAG har köpt eget täcke och kudde till MALLZ.

byebye miss 90 och välkommen miss 140, jag och mallz har längtat efter dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0