en helt vanlig dag.. ungefär..

hooooooho! :)
Idag klev jag upp vid 06:30 (?!?!?!?), helt otroligt för att vara mig. Men jag klev upp och var dessutom ganska pigg. Duschade av mig lite snabbt och sedan klädde på mig för att åka upp på bondsjö och hämta min grannes bil som jag hade lovat. Hämtade bilen, tankade den och sedan lånade jag den till skolan eftersom jag bara hade en lektion och den var imorse. Kom hem vid 09:30 och ställde tillbaka bilen lite fint på parkeringen här ute. Fick precis ett sms där det stod tack för hjälpen, satt jag antar att jag hade hjälpt honom lite :D dagens goda gärning kanske? förmodligen! :D

Sen har jag bara vilat hela dagen.. Medicinen gör mig fortfarande ganska trött, men det är ju tur att det är typ sista dagen idag, satt sen slipper jag knarka den skiten. As stora tabletter också som typ fastnar i halsen.. Lillhalsen kvävs ju på mig.. Inte mysigt! Men men, över snart som sagt :D

kl 17:00 var jag på möte på jobbet. Var ett sjukt snabbt möte, trodde det skulle vara längre. Men det var lärorikt och sånt skit. Har även varit ledig i två dagar nu <3<3<3<3<3<3 känns såå bra att ha fått vilat! Men imorgon börjar allvaret igen, jobbnarkomanen.. typ! Fick även min lön idag. Visst blev jag glad över den, men trodde faktiskt att jag skulle få mera? Tur att man får studiebedrag och underhållsbidrag av papsen också!

Har precis sett idol nu och det är ju lika roligt varje gång och lika pinsamt varje gång någon gör bort sig. Tur att man inte tror själv att man har en bra sångröst och går dit och skämmer ut sig. Vore kanske nått ändå för att underhålla svenska folket? eller.. näe, vore det nog inte alls..

här mådde jag och mallz braaaaaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0