har inte gjort någon nytta idag...

Idag har jag inte gjort mycket nytta. Vaknade vid 12:00, ringde doktor och imorgon ska jag dit igen för att kika min hals som aldrig vill bli bra. Knarkmedicinen dom gav mig förra veckan fungerar inte och jag får bara mera och mera ont. Igår fick jag till och med gå hem ifrån jobbet för att jag hade så ont och jag har aldrig gått hem ifrån jobbet förut. Kändes så dumt att gå hem, men what to do när jag har så ont..

IGÅR FYLLDE MALLZZEN 18 ÅR!!!! Kändes faktiskt som om det var på tiden? Stört gott fika fick vi och hon blev nöjd över våra presenter såg det ut som :) Äntligen mallz.. ÄNTLIGEN 18! Som du själv sa "vill du ha en snus? För.. eh.. jag kan ju gå på statiol nu och köpa en ny om den skulle ta slut?" schhööönt de!

Nu ska jag.. vet inte? Jag har redan ätit gojävla maten idag. Anders kommer snart och plockar upp mig eftersom vi ska åka och kika på min soffa som jag ska köpa :D :D Sen efter det så får jag se.. Dyker nog upp något snart :D tooodeeellsss? (kan inte säga som mogi.....)





fråga inte.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0