heldag med soffan!

Idag har jag varit med sofia hela dagen nästan :) Började dagen med att fixa lite saker på stan, åka till donken och köpa mat, sen hit och äta lite :) När vi kom hem ifrån Mcdonalds så hade min telefon kommit :))) har precis styrt satt jag inte har nån bajsringsignal utan nån som jag själv valt. Tog en jävla tid innan jag förstod hur man gjorde.. Har ju haft sony ericsson hela livet, men det gick tillslut :D sen att telefonjäveln var på franska när jag fick den gjorde inte saken lättare.. Telefonen är ju ifrån paris, satt jag hade förväntat mig franska.. Tur att sofia var här och har en likadan satt jag kunde guida mig ifrån hennes telefon till språket på min telefon :D tur att det fanns svenska..

Nu ska malllz snart komma hit och sedan ska vi iväg på jobbet för att jobba asset av oss! Känns alltid lika kul..



min nya sötis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0