nästan allt klart :D :D

Hallå världen!
Idag sov jag väldigt länge.. Var mycket trött imorse med andra ord. Skulle träffa Sophia idag, men det blev inte så eftersom jag 1. inte har nån mobil som fungerar bra, alla nr = borta.. 2. jag var väldigt trött... 3. som vanligt ungefär.. 4. måste bli piggare.. 5. Ses kanske på fredag Sophia? ;)

Men men.. Klev upp vid ett och duschade, for sedan iväg med mamma för att inhandla lite saker till läggan. Ni vet, Lindis flyttar nästa onsdag :D :D :D om jag har tur kanske jag får nycklarna tidigare,  satt det kan ju bli tidigare också :D HOPPAASS!!

Idag fick jag mycket köpt. Har beställt ett matbord, jätte fint enligt mig själv. Matbordet fick jag av pappa och snart kommer han upp med resten av mina saker som jag har där nere :D :D ska bli så roligt att träffa honom igen! Inte varje dag som jag får träffa pappa :) Sen idag har jag även köpt en säng. Det blev en 140 eftersom jag och mallzz inte vill kramas i min 90 säng längre. Mallz = överlycklig! Sen köpte jag även ett soffbord :) Satt nu har jag nästan allt till lägenheten :) Fick en soffa i måndags också av mamma. Känns så kul att det är så nära nu :D 

den största frågan jag ställer till mig själv är dock.. Hur fan ska jag överleva utan att kunna laga mat? Tur att Bettan också har tänkt på det och köpt en kokbok åt mig med 1 500 recept <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0