schööönt!

Idag har jag sovit precis hela dagen. Var vaken vid 08:00 och ringde och sjukanmälde mig. Var tvungen att göra det sa Svenna fast han vet att jag inte skulle följa med till aspnäs. Sen somnade jag om, sov till runt 12:00 och sedan väckte By mig med ett sms om att hon ska träna osv, satt då sov jag vidare en stund. Vid tre tiden for jag ner på stan för att luncha med By, Sofia och Maria :) tryckte nästan i mig en hel krumelurkaka, men sen tog det stopp.. Är mätt nu satt jag inte ens orkar äta mat :D göttmos!

Nu ska jag strax åka ner och hämta Tomas på jobbet och sedan ska jag åka iväg till min egna kära arbetsplats. Efter jobbet vet jag inte vad jag ska göra :) Men det dyker nog upp något skulle jag tro! Imorgon är jag också ledig satt jag behöver inte direkt tänka på att lägga mig i tid ikväll :D schöönt!

Nu ska jag dricka upp min knarkmedicin och sedan brumma iväg :)) laaater!







bääästa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0