00:36

Nu ligger jag här i min säng med min dator och kikar samtidigt på tv. Har sova-musik i mina hörlurar satt jag kan göra mig redo för att somna snart. Eller om ett tag, är spännande på tv nu faktiskt! Satt jag sitter nog här en stund och sedan ska jag lägga ner min dator lite fint på golvet och lägga mig. Känns som om jag behöver sömn efter gårdagens natt. Blev inte många timmars sömn då tyvärr. Inatt blir det andra bullar!

Ikväll så har Sofia varit här en stund faktiskt. Vi har inte setts sedan kryssningen, satt det var faktiskt på tiden att vi sågs. Vi har kikat på tv, kikat på min kamera och bara pratat. Fanns mycket att prata om ikväll, vilket tyvärr inte är så konstigt.  Men men, det var hur som helst trevligt med lite sällskap.

Idag fick jag reda på att vi på bf har kärlekstema på skolan i två dagar. Känns väl.. spännande? Förstår dock inte vad vi ska göra i två dagar, men det får jag förmodligen reda på imorgon. Hoppas verkligen att det är roligare än alla mina mattetimmar som jag har lyckats skrapa ihop på mitt egna schema. Kanske blir dom här två dagarna dom bästa på resten av terminen för att jag slipper matten? Kan ju alltid hålla en tumme för det.

Nu ska jag dricka upp min saft i hopp om att jag blir trött satt jag kan somna.



Ikväll har jag även unnat mig världens godaste macka. Mumsfillibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0